2011. április 1., péntek

énekesek akik tudnak énekelni és akik nem

halihóó !!
sokat gondolkodtam ismét hogy miről írjak a blogba , de ez nehezebb mint gondoltam . Úgy hogy amig nem jön meg az ihlet ,  addig megosztok veletek egy - két vidit 
. Még hozzá zenei témában. reggeli zenei hallgatásom alatt arra jutottam hogy két olyan énekest választok ki aki tud énekelni élőben , és két olyat aki nem .
also :
aki tud énekelni élőben :
1,Janicsák Veca, magyar énekesnő , a X- faktorból lehet ismerős , sajna nem ő nyerte meg a versenyt , pedig nagyon megérdemelte volna : itt a bizonyíték.


2, Beyoncé, egyik kedvenc külföldi énekesnőm , gyönyörű hangja van , istenadta tehetség 
Beyoncé  : Listen






nah és most nézzük az érem másik oldalát .
aki élőben egyáltalán nem tud énekelni  verseny első helyezettje , a Disney sztár Miley Cyrus , ( anyum szerint milus cirus ) , ez a a leányzó egyáltalába véve nem tud énekelni ........de egója az van ,nem is kicsi ...
egy nagyon szép számot mutizok tőle .amit  sztem szomszéd néni jobban eltudna énekelni, mint ő 




a második helyezet , az pedig Katy Perry lenne: szó mi szó , én nagyon szeretem a cédéről a számait , és magát az énekesnőt is bírom , igazi egyénisége van . Vadóc , lázadó . DE inkább koncerten rajzoljon , vagy mutogassa el dalát .. 
kedvenc számom Katy től a  Teenage dream:


( itt nagyon vagány a ruhája sztem :D, sajna  a hangján nem változtat :S)








 hát ennyi lettem volna mára 
 követekező bejegyzésemben sztem top 10 kedvenc showder klubbos jelenet lesz :D:D
puszaaaaaaaaaa

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Hát, ezekkel a videókkal én is egyetértek. Vecának gyönyörű hangja van, mégsem ő nyerte az X-faktort... mondjuk emögött szerintem az állt, hogy híres az apukája és a közönség úgy gondolta, hogy a segítségével úgyis be tud majd futni... pedig hát Veca mindig hangsúlyozta, hogy az apja sose kivételezett vele. Meg tényleg, ha annyira azon dolgozott volna, hogy a lánya befusson, akkor nem lett volna szükség X-faktorra. Szóval, szerintem megérdemelte volna, hogy ő nyerje meg. Bár, én szívem szerint három embernek is odaadtam volna a győzelmet, szóval... :D
    Beyoncénak is nagyon jó hangja van élőben, ezt a videót már én is láttam tőle.
    Viszont Miley... a lejtőn nincs megállás. Nah, de mindegy is... nem nagyon csípem a csajt, hogy őszinte legyek, bár van egy-két jó száma, azokat is csak szigorúan CD minőségben jó hallgatni, mert szerintem egy élő felvételtől idegbajt kapnék. xD
    Katy-nél ugyanez az álláspontom. Jófej csaj, van stílusa és tök jók a szövegei is, amiket a dalokhoz ír, sőt a számait is imádom... CD verzióban, mert ez az élő Teenage Dream eléggé lelombozó. :S
    Egyébként ehhez tenném hozzá, hogy hiába szidják olyan sokan, egyszer láttam egy videót, ahol Lady GaGa énekelt élőben és ő is tudott, szóval... ha nem lenne az az iszonyú botrányos külseje, meg az a sok hülyeség, amit csinál állandóan, szerintem akkor is befutott lenne.
    De ezt már nem az én dolgom meghatározni. :D
    Várom már a folytatást. :D Kivi leszek a Top 10 kedvenc Showder klubbos jelenetedre. :D
    Bár vannak tippjeim. xD
    Pusszacs :D

    VálaszTörlés